Shockwave / Piezoclast

DUOCLAST
               PIEZO CLAST (nieuw)               en                     SHOCKWAVE  /  DOLORCLAST
Een uniek combinatie shockwave apparaat waarmee zowel radiale- als gefocusseerde shockwave therapie kan worden gegeven.
Nieuw is de Piezo Clast. De voordelen hiervan zijn dat het minder pijnlijk is, dieper en gelokaliseerder                 werkt. De behandeling wordt bij veel pees- en aanhechtingsklachten gecombineerd met andere fysiotherapeutische activiteiten. Langdurige pijnlijke pezen herstellen sneller door de stimulerende werking van de revolutionaire sterke geluids-,mechanische golven.

De shockwave, die zich baseert op het principe van een  niersteenvergruizer

Verdere informatie kunt u in ons Centrum of de praktijk in Zwartemeer verkrijgen

Indicaties:

Langdurige peesaandoeningen: - in de schouder ( ook slijmbeursontstekingen)

Deze klachten zijn goed behandelbaar. De behandelingen zijn een uitkomst gebleken voor veel patiënten, simpelweg omdat de pijnlijke pezen met duoclastapparaat vaker sneller genezen dan met de traditionele behandelingen.

OPENINGSTIJDEN

Maandag:
  Dinsdag:
  Woensdag:
  Donderdag:
  Vrijdag:

Weekend:

08.00 - 21.00 uur
08.00 - 19.30 uur
08.00 - 21.00 uur
08.00 - 19.30 uur

op afspraak

Receptie geopend van 8.00  –  11.00  uur         0591.315989

(Tel; MC Klazienaveen 670094)

Om storingen tijdens   behandelingen te voorkomen vragen wij u indien mogelijk te bellen tussen 8.00uur en 11.00 uur.

snel naar

facebook van fysiotherapie zwartemeer

thuis en ouderenzorg

dolorclast shockwave

echo onderzoek

recept bewegen

KWALITEITSPRAKTIJK

Onze fysiotherapiepraktijk voldoet aan de kwaliteitseisen van de eigen beroepsvereniging.
Met aanvullende programma's en multidisciplinaire samenwerking leveren we hogere kwaliteit.
Tevens hebben we de kwaliteit inzichtelijk gemaakt.

T: 0591-315989
E: info@fysiotherapiezwartemeer.nl

KvK 04087070

Fysio- en Manuele Therapie Zwartemeer