Groepstrainingen

De groepstrainingen vinden plaats onder begeleiding van 1 van onze deskundig opgeleide fysiotherapeuten. De groep (geselecteerd op aandoening) bestaat uit ongeveer 2-6 personen.

Voorlopig is het alleen bedoeld voor mensen met een chronische aandoening zoals;
Lage rugpijn, Reuma, Longklachten/COPD, Overgewicht/Obesitas en Diabetes Mellitus type 2.

Tijdens deze trainingsvorm wordt er op verschillende manieren aan kracht, conditie, coördinatie, stabilisatie en algehele ontspanning van het lichaam gewerkt.
Tot de mogelijkheden behoren: Natuurlijke beweegvormen, Fitball balance, Cicuit training door combinatie van Cardiofitness en kracht. Training met behulp van apparatuur en/of dumbells/halters.

De onderlinge band tussen de deelnemers wordt bij uitstek door deze groepstraining, versterkt. Hierdoor wordt de motivatie van de deelnemers en trainingsintensiteit versterkt. Goede start voor toekomst om minder pijn te ervaren en zelfs herstel van aantal functies te bewerkstelligen.

De programma's worden door een aantal verzekeraars volledig vergoed vanuit de aanvullende verzekering. Informeer zelf bij uw verzekeraar welke programma's er worden vergoed of neem contact op met onze praktijk.
Ook bestaat de mogelijkheid te informeren bij uw huisarts om te beoordelen of uw chronische klacht geschikt is voor deze manier van samen bewegen.

fysiotherapiezwartemeerruggroep

OPENINGSTIJDEN

Maandag:
  Dinsdag:
  Woensdag:
  Donderdag:
  Vrijdag:

Weekend:

08.00 - 21.00 uur
08.00 - 19.30 uur
08.00 - 21.00 uur
08.00 - 19.30 uur

op afspraak

Receptie geopend van 8.00  –  11.00  uur         0591.315989

(Tel; MC Klazienaveen 670094)

Om storingen tijdens   behandelingen te voorkomen vragen wij u indien mogelijk te bellen tussen 8.00uur en 11.00 uur.

snel naar

facebook van fysiotherapie zwartemeer

thuis en ouderenzorg

dolorclast shockwave

echo onderzoek

recept bewegen

KWALITEITSPRAKTIJK

Onze fysiotherapiepraktijk voldoet aan de kwaliteitseisen van de eigen beroepsvereniging.
Met aanvullende programma's en multidisciplinaire samenwerking leveren we hogere kwaliteit.
Tevens hebben we de kwaliteit inzichtelijk gemaakt.

T: 0591-315989
E: info@fysiotherapiezwartemeer.nl

KvK 04087070

Fysio- en Manuele Therapie Zwartemeer